Jörning – en fotosafari genom Jörn

I samband med Ursinnig Festival håller Museum Anna Nordlander i en fotoworkshop på temat Jörn. Varmt välkommen att delta 10-11 juni, kl. 11-19!

Jörning – en fotosafari genom Jörn i workshop-format

Välkommen att delta i en workshop på temat Jörn, tillsammans med Museum Anna Nordlander. Vi har förberett olika teman och motiv att fotografera som vi sedan bygger historier kring. Du kan använda din egen mobilkamera för att vara med och utforska omgivningarna genom den fotografiska bilden. Det är drop-in så kom och var med när du har lust och möjlighet!

Bilderna skriver vi ut på en enkel skrivare. Vi diskuterar och redigerar tillsammans och pratar kring innehåll och tolkning. På lördagen avslutar vi workshopen med vernissage och hänger upp bilderna på trådar mellan träden. Här finns även lättare tilltugg och dryck som vi bjuder på. Som deltagare behöver du inget annat än mobilkameran. Vi står för resten.

Varmt välkommen!

Tid: Fredag 10 juni och lördag 11 juni kl. 11-19
Plats: JESS, Storgatan 34
Alla åldrar är välkomna. Drop-in och kostnadsfritt!

Arrangemanget är en del av Ursinnig Festival som äger rum i Jörn 3-12 juni. Hela programmet hittar du här LÄNK