Anmälan till julmarknaden 2021 med fakturering

Nu börjar det närma sig årets julmarknad!

I år kan ni boka och betala er marknadsplats direkt via vår hemsida. Fyll i alla uppgifter i formuläret och i bokningskalendern här nedanför. Klicka på datumet för julmarknaden (5 december, kl. 11-16, observera tiden). När datumet får en grön markering runt sig betyder det att du har plockat en plats, då kan du skicka in din ifyllda bokning.

Vi har begränsat antal platser, totalt finns det 65 platser som kan bokas. När dessa platser är slut kommer det inte längre vara möjligt att klicka på datumet så att den får den gröna markeringen.

Vi ber även dig som försäljare att tänka på att hålla avstånd till besökare och andra försäljare.

Skellefteå museum erbjuder marknadsstånd med belysning till kr 700. Önskar du extra eluttag kan du beställa det som tillägg i bokningen. Nytt för i år är att tilldelningen av marknadsplatser sköts av Skellefteå museum eftersom vi i år har ett nytt område att förhålla oss till. Det innebär att du som försäljare inte har möjlighet att önska din plats.

Har du frågor så går det bra att kontakta:
Emelie Edwall
emelie.edwall@skellefteamuseum.se